چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 361677
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
جلسه شورای اداری گلستان

حوزه / برگزاری جلسه شورای اداری، جلسه ماهانه معاونین آموزش و آزمون سالانه حفظ قرآن کریم، سه خبر از حوزه علمیه استان گلستان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» گلستان، مدیر حوزه علمیه استان در جلسه شورای اداری مدیریت حوزه علمیه استان گلستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) با اشاره به حدیثی از آن بزرگوار گفت: امام سجاد (ع) می فرماید: إتَّقُوا الکَذِبَ الصّغیرَ مِنهَ و الکَبیرَ فِی کُلِّ جِدٍّ وَ هَزلٍ، فَإنَّ الرَّجُلَ إذا کَذِبَ فِی الصَّغیرِ إجتَرَئَ عَلَی الکبیرِ؛ از دروغ بپرهیزید، چه کوچک باشد، چه بزرگ، چه جدّی باشد و چه شوخی؛ چرا که انسان اگر دروغ کوچک بگوید، بر دروغ بزرگ هم جرأت پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه به ذکر نکات اداری پرداخت و گفت: حضور منظم در ساعات اداری، برخورد مناسب با ارباب رجوع، جدیت در انجام امور محوله، اهمیت دادن به مسائل شرعی و اخلاقی و... سرلوحه کار قرار گیرد تا بتوانیم با تمام توان به جامعه اسلامی خدمت کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان در پایان از تلاش کارکنان حوزه علمیه استان در سال جاری تقدیر و تشکر کرد و گفت: به حمدالله مدیریت حوزه علمیه استان با وجود کمبود امکانات مالی و منابع انسانی، از پرسنل خوبی برخوردار است اما باید تلاش خود را بیشتر کرده تا بتوانیم سطح قابل قبول تری داشته باشیم.

* جلسه ماهانه معاونین آموزش برگزار شد

 معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان گلستان در این جلسه ضمن بیان تذکرات آموزشی، بر نظارت دقیق تر بر برگزاری کلاس‌ها، حضور و غیاب، برگزاری امتحانات هفتگی، ثبت غیبت در سامانه و... تاکید کرد.

حجت الاسلام مراد پارسایی در ادامه ابهامات آیین نامه های ابلاغی را برطرف ساخت و گزارش نحوه اجرای آنها را خواستار شد.

آزمون سالانه حفظ قرآن کریم برگزار شد

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان گفت: این آزمون به منظور ارج نهادن به روز جمعه مورخ 15 آبان سال جاری با حضور 6 حافظ قرآن در سه بخش کل، نصف و 10 جزء برگزار گردید.

حجت الاسلام مراد پارسایی در ادامه افزود: انس با آیات الهی، شناسایی و تقویت استعدادها و نخبه‌های قرآنی مدارس علمیه از مهم ترین اهداف برگزاری این آزمون بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha